ביטוח לרכב לתקופה קצרה- הוספת נהג זמני לביטוח הרכב

כשאנחנו רוכשים ביטוח רכב, אנחנו רוכשים אותו בדרך כלל לתקופה של שנה ומגדירים מי יהיו הנהגים ברכב (נהגים נקובים או כל נהג). לעיתים, למרות שרכשנו ביטוח לנהגים נקובים, יש מצבים בהם עולה צורך, להוסיף נהג נוסף, שלא הגדרנו מראש, לתקופה קצרה. בליברה, ניתן להוסיף נהג זמני שלא הוגדר בפוליסה לתקופה קצרה באמצעות חבילות הניתנות לרכישה בצורה קלה מהאזור האישי למבוטח באתר האינטרנט. במצבים מסוימים זה יכול להיות פתרון נהדר וגם משתלם לכיס.

ביטוח רכב לתקופה קצרה זהו ביטוח שניתן להוסיף עבור נהג נוסף שלא כלול בפוליסה הקיימת. זה יכול להיות נהג צעיר, נהג חדש או נהג ותיק.

ביטוח מסוג זה יכול לשמש אוכלוסיות מסוימות, למשל : הורה המעוניין לבטח את בנו החייל, שמגיע מהצבא לסופי שבוע בלבד. במקרה כזה אין טעם להוסיף אותו כנהג קבוע בפוליסה, שכן זה עשוי לייקר אותה משמעותית, ולכן, עדיף לרכוש עבורו כל פעם ביטוח לתקופה קצרה, בדיוק לימים בהם הוא עושה שימוש ברכב. לא רק הורים לחיילים נהנים מאפשרות להוספה לתקופות קצרות. לעיתים אנחנו עייפים ומעוניינים שמישהו יחליף אותנו בנהיגה, או לחילופין, אנחנו מעוניינים לסייע ולהשאיל את הרכב לשימוש של חבר או קרוב משפחה שנתקע באופן זמני ללא רכב. יש אין ספור מקרים שביטוח לתקופה קצרה יכול לתת לנו מענה מצוין. מומלץ לבדוק אם לפי הצרכים שלכם אתם זקוקים לביטוח מהסוג הזה.

הוספת נהג זמני לתקופה קצרה מתבצעת בליברה בפשטות ובנוחות. אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר ולכן פיתחנו עבורכם אפשרות לעשות זאת באופן עצמאי מהאזור האישי למבוטח. בקליק אחד יכול להיות לכם ביטוח לנהג נוסף לתקופה קצרה. כך, תוכלו להוסיף נהג נוסף באמצעות הנייד מכל מקום ובכל זמן. גם ללא נציג.

בליברה קיימות לנוחיותכם חבילות להוספת נהג צעיר/חדש ונהגים ותיקים, בחבילות לפי מספר ימים ובמחירים קבועים מראש. את העלויות תוכלו לראות בצורה שקופה וגלויה באזור האישי למבוטח וכך תוכלו לבחור את מה שמתאים בדיוק עבורכם.

בשורה תחתונה, ביטוח לתקופה קצרה אומנם יחסית יקר יותר מביטוח רגיל, עם זאת זהו ביטוח מאוד אטרקטיבי ונוח אם משתמשים בו בתקופות קצרות. בליברה, תוכלו לבצע הוספת נהג לתקופה קצרה בקלות ובפשטות אונליין מהאזור האישי למבוטח באתר האינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות
התקשר לנו